Appartment met een uitzicht, zee kayaken

15 oktober 2013 - Airlie Beach, Australië

Ritje op maandag vanuit Townsville bracht ons dus in Ailie Beach, toegang tot de bekendste eilanden van Queensland, de Whitsundays. Het vergaat hier van de backpackers, wij hebben een uitzicht in ons appartement van hier tot gunder, mooi over de baai, en groot. We koken voor het eerst zelf, makkelijk pasta met groenten, kip, gezond. Na het eten de boulevard op, eerste koffie die echt slecht is, een bak warme melk. Vluchten naar een volgende zaak, Casper at the Esplanada. Prima koffie daar!

Vanmorgen, dinsdag 15 okt. op tijd op, half negen opgehaald om te zee kayaken. Leuk, flink moeten peddelen, stond best wel wat wind. 's Middags even plat, zwemmen in de prachtige lagune, een enorm zwembad, aangelegd door de gemeente. In zee zwemmen kan niet door de giftige kwallen. Weer zelf gekookt en weer een goede koffie bij Casper. Thuis gebeld, gaat beter met Wil ( de kattenoppas) d' r hand ( scheurtje in handbot, week in gips). Geef haar allemaal een belletje hoe het gaat: 070-3683842. Morgen de rit van de vakantie: Airlie Beach-Hervey Bay, bijna 900 km, vroeg rijden. We worden beloond door: http://www.quarterdecksresort.com.au Ziet er meer dan goed uit!