Home

25 oktober 2013 - Brisbane Airport, Australië

Uurtje voor de eerste vlucht Brisbane - Singapore, 8 uur vliegen. We moesten vroeg op, 5 uur, vertrek vlucht 09.10 uur. Geslapen in Redcliffe, blijkt dus de geboorteplaats te zijn van de Bee Gees. Met een heuse Bee Gees Way, vol met fotos. Grappig en interessant, we vinden de BG's goede muziek. Woensdag nog lekker Noosa gedaan, Wim getraind, Marian teveel koppijn. Daarna een hike en strandje waar het 28C is maar ook behoorlijk waait, het zand zit overal. Donderdag uurtje rijden naar de Australian Zoo, van de inmiddels overleden Steve Irwin, die van Animal Planet ed. Mooie Zoo, warm! 34C, de laatste vakantiedag worden we dus getrakteerd met de temperatuur van de eerste dagen in Darwin. Heel veel koalas, kangeroes, zeer mooie Zoo met veel ruimte voor de dieren. Ook een hospital voor dieren, met name koalas, ze doen erg veel voor de in stand houding van wild life. Dus overnacht in Redcliffe met een appartement met uitzicht over de zee, zien de tweede echte regen van deze vakantie (wel weer kort), met een mooie regenboog, eten zeer goed Italiaans bij de Rustic Olive , bewandelen dus de BG Way met honderden shreeuwende lorikeets die ons gedag zeggen!

Bij de incheck nog een fles bodyspray en de zonnebrandcreme moeten inleveren ( hoe komen die nu in de tas?) en nu een laatste bakkie bij The Coffe Club. We' re going home (via Singapore dus). We had a great holiday!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade